Tijdens de lessen wereldoriëntatie leerden we de voorbije weken heel wat over gezondheid. We ontdekten waarom bewegen belangrijk is, hoe we wonden moeten verzorgen, welke situaties onveilig kunnen zijn en wat gezonde voeding precies inhoudt.
Om alles wat we geleerd hadden in de praktijk om te zetten, trokken we samen naar het Milleniumpark voor een gezonde picknick. Wat hebben we daarvan genoten! Het was een gezellige en leuke middag, en extra fijn om nog eens samen met ons eigen klasje op stap te gaan.
Ik wil ook graag een grote dankjewel zeggen aan alle mama's en papa's die met veel zorg een gezonde picknick voor hun kind maakten. Bedankt om mee te luisteren naar wat de kinderen in de lessen geleerd hebben en dit thuis verder te ondersteunen. Jullie zijn echte toppers!
Dankjewel!
Klik op de animatie of op de foto om de hele reeks te bekijken.










.jpg)
