donderdag 2 mei 2024

Schoolreis naar Pairi Daiza

 


Op dinsdag 30 april zijn wij op schoolreis geweest naar Pairi Daiza !
Wat hadden wij een fantastische dag zonder regen! Hoera!
Lees hieronder wat de kids ervan vonden:

Dries: Ik vond de grot van de gorilla's het leukst.

Chloé: Tijdens het middagmaal werden we gestoord door ganzen en dat was vervelend.

Jamie: Ik vond die zwijnen in het Afrikaanse dorp raar.

Linette: Ik vond de afsluiter 'spelen op het speelplein' het beste van de dag.

Lars: De panda's waren het schattigste van al.

Mauro:  Ik vond de ondergrondse grot van de ijsberen en de walrussen heel cool.

Marwen: De vleermuizen waren echt eng.

Matheo: Ik vond het grappig dat er een pinguin mij nat maakte.

Zoë: Ik vond de kleinste giraf zo mooi.

Matthew: Ik vond het leuk dat we zoveel dieren konden zien tijdens de treinrit.

Odile: Ik vond gewoon alle dieren fantastisch.

Nina: Ik vond het een fantastische dag.


Klik op de foto om de fotoreeks te bekijken!